Ինպե՞ս կարող են ԱԲ ոլորտում մշակումները նոր բիզնես նախագծերի հիմք դառնալ

12 սեպտեմբերի, 2022  10:27

Արհեստական բանականության ոլորտում մշակումները մեր առջեւ բազմաթիվ նոր հնարավորություններ են բացում՝ անկախ նրանից, թե որտեղ ենք մենք ապրում եւ աշխատում։ Այդ մշակումների հիմքում կարող են ստեղծվել հետաքրքիր եւ եկամտաբեր բիզնես նախագծեր։ NEWS.am Tech-ի հետ զրույցում նման կարծիք հայտնեց YerevaNN գիտական լաբորատորիայի տնօրեն Հրանտ Խաչատրյանը։

Նրա խոսքով՝  ՏՏ ոլորտում հետաքրքիր բիզնես նախագիծ ստեղծելու համար պետք է լավ տեղյակ լինել այն խնդիրներից, որոնց լուծման համար մարդիկ պատրաստ են վճարել։ Հաճախ այս խնդիրների լուծումը չի պահանջում մեծ ներդրումներ, բարդ սարքավորումներ եւ այլն։ Երբեմն հնարամտությունն ու ստեղծագործական միտքը բավական են՝ ստեղծելու այնպիսի արտադրանք, որը կարող է հետաքրքրել շատերին։ Ավելին, հաճախ նման ապրանքներ կարող են ստեղծվել արդեն գոյություն ունեցող տեխնոլոգիաների եւ մշակումների հիման վրա։

Օրինակ՝ ԱՄՆ-ում հայազգի գործարարներից մեկն օգտագործել է արհեստական բանականության տեքստերի ստեղծման ոլորտում առկա զարգացումները՝ մարքեթոլոգների համար նոր գործիք ստեղծելու համար։ Այս գործիքի միջոցով մարքեթոլոգները կարող են ստեղծել ցանկացած չափի եւ ձեւի գովազդային տեքստեր։ Իհարկե, մասնագետը պետք է խմբագրի ստեղծած տեքստը գովազդային նյութերում օգտագործելուց առաջ, բայց ծրագիրը շատ ժամանակ կխնայի։

«Ինչպե՞ս ստեղծվեց այս նախագիծը։ Նախագծի հեղինակը հասկացավ, որ նման գործիք կարող է ստեղծվել մարքեթոլոգների համար, եւ դրա համար պահանջարկ կլինի, եւ նրանք պատրաստ կլինեն վճարել դրա համար: Մյուս կողմից, հեղինակը տեսավ, որ գիտնականներն արդեն մշակել են տեխնոլոգիա, որով հնարավոր է իրականացնել այս գաղափարը։ Այս տեխնոլոգիան կարելի է վերածել եկամտաբեր բիզնեսի», - ասաց Հրանտ Խաչատրյանը։

Նրա խոսքով՝ տեխնոլոգիան, որն օգտագործում է մարքեթոլոգների համար գործիքի հեղինակը, այսօր հասանելի է բոլորին։

«Մենք այստեղ նստած կարող ենք օգտվել դրանից։ Պարզապես պետք է հասկանալ, թե ինչ ապրանք կարող ենք ստեղծել դրա հիման վրա, որպեսզի որոշ մարդիկ պատրաստ լինեն վճարել դրա համար», - նկատեց մասնագետը։

Սա հասկանալու համար առաջին հերթին պետք է ծանոթ լինել շուկային, հասկանալ, թե ինչն է պահանջված կամ կարող է լինել։ Եթե ​​լավ գաղափար է առաջացել, ապա արդեն միանգամայն հնարավոր է այն իրականացնել՝ ելնելով առկա զարգացումներից։ Ընդ որում, այս գաղափարի վրա հնարավոր կլինի աշխատել աշխարհի ցանկացած կետում։ Փորձագետի կարծիքով՝ նույն Լոս Անջելեսում, օրինակ, չկա մի բան, որը չլինի Գյումրիում կամ որեւէ այլ քաղաքում։


 
 
 
 
  • Արխիվ