PC Gamer-ն առանձնացրել է մի շարք կարևոր խաղեր և իրադարձություններ, որոնք ազդել են խաղային արդյունաբերության պատմության վրա վերջին 30 տարիների ընթացքում:
Ահա կարճ ակնարկը՝ ըստ տասնամյակների․
1993-2003: Doom-ի և Quake-ի ժամանակահատված
- Doom: Խաղ, որը ձևավորեց առաջին դեմքով հրաձիգ ժանրը:
- Quake: Մեկ այլ խաղ id Software-ից, որը նպաստեց բազմաթիվ խաղացողներ ունեցող խաղերի և 3D գրաֆիկայի զարգացմանը:
- Fallout: Հետապոկալիպտիկ դերային խաղերի գործարկում:
- Age of Empires 2: Ազդեցություն իրական ժամանակում ստրատեգիա ժանրի վրա:
- Deus Ex: Խաղաոճերի միախառնման և պատմությունների վրա ազդող ընտրություններ կատարելու չափանիշների սահմանում:
- Call of Duty: Ի հայտ է գալիս ռազմական շութեր ժանրի հաջող շարք։
Windows XP: Օպերացիոն համակարգի թողարկում, որն ազդել է խաղերի վրա:
- Steam: Խաղերի թվային բաշխման հարթակի գործարկում։
2003-2013: Half-Life 2-ի և World of Warcraft-ի դարաշրջան
- Half-Life 2: Կարևոր իրադարձություն հիանալի սյուժեով և ֆիզիկայով խաղերի պատմության մեջ:
- World of Warcraft: MMORPG ժանրի զարգացում և առցանց խաղերի մշակույթի ստեղծում։
Minecraft: Բլոկային աշխարհը, որը դարձավ երևույթ և հարթակ ստեղծագործականութան համար։
- Plants vs Zombies: Հաջող անկախ խաղի օրինակ։
- The Elder Scrolls V: Skyrim: Բաց աշխարհով դերային խաղ, որը դարձավ պաշտամունքային։
- VR-технологии Oculus: Վիրտուալ իրականության ներմուծում խաղերի աշխարհ:
- Steam Early Access: Խաղերի մշակմանը մասնակցելու հնարավորություն խաղացողների համար:
2013-2023: The Witcher 3-ի և Covid-19 համավարակի ժամանակաշրջան
- The Witcher 3: Խաղ, որը նոր չափանիշներ է սահմանել բաց աշխարհների և սյուժեների համար:
- PUBG: Battle royale ժանրի հանրահռչակում։
- Disco Elysium: Յուրահատուկ պատմվածքով դերային խաղերի ճանաչում։
- Valheim: Բաց աշխարհով indie ժանրի խաղերի հաջողություն։
- Baldur's Gate 3: Դերային խաղերի պաշտամունքային շարքի վերադարձ։
- Cyberpunk 2077: Սպասում և թերություններ թողարկման ժամանակ։
- Nvidia GeForce RTX 2080: Վիդեոքարտ՝ ճառագայթների հետագծման աջակցությամբ:
- Steam Deck: Դյուրակիր կոնսոլ Valve-ից:
- Covid-19 Pandemic: Կորոնավիրուսային համավարակի ազդեցությունը խաղային արդյունաբերության զարգացման և կառուցվածքի վրա։
Այս իրադարձությունները, ըստ պարբերականի հեղինակների, արտացոլում են խաղերի զարգացման առանցքային պահերը և դրանց ազդեցությունը մշակույթի և տեխնոլոգիաների վրա։