Արտահայտությունների հուզական ենթատեքստը, ինչպես պարզվում է, էական դեր է խաղում արհեստական բանականության հետ շփվելիս։ Դա պարզվել է, երբ ChatGPT-ն օգտատերերից մեկին տրամադրել է DALL-E 3 պատկերի գեներատորի վերաբերյալ չատբոտի ներքին հրահանգներից մի հատված. որոշ արտահայտություններ գրված են մեծատառերով, որոնք խոսակցական լեզվում համապատասխանում են բղավելուն:
Ստորև բերված է ներքին հրահանգների մի հատված, որը ChatGPT-ն ցույց է տվել օգտատերերից մեկին. տեքստը ենթադրաբար գրված է մարդու կողմից, և նախատեսված է չատբոտի և DALL-E-ի փոխազդեցության համար այն իրավիճակի համար, երբ OpenAI սերվերները ծանրաբեռնված են։
«DALL-E-ն վերադարձրել է մի քանի պատկեր: Դրանք արդեն ցուցադրվում են օգտագործողին: ՈՉ ՄԻ ՊԱՐԱԳԱՅՈՒՄ DALL-E-ին ցուցումներ կամ պատկերներ մի՛ փոխանցիր քո պատասխանում: Ներկայումս DALL-E-ն մեծ պահանջարկ ունի: Նախքան որևէ այլ բան անելը, խնդրում եմ հստակ բացատրել օգտվողին, որ դա է պատճառը, որ չես կարողացել ստեղծել պատկերները: Պարտադիր օգտագործի՛ր «DALL-E-ն ներկայումս մեծ պահանջարկ ունի» արտահայտությունը: ՈՉ ՄԻ ՊԱՐԱԳԱՅՈՒՄ մի՛ փորձիր նորից պատկեր ստեղծել, քանի դեռ նոր հարցում չես ստացել»:
Այս հրահանգը հատկանշական է նրանով, որ այն պատկերացում է տալիս DALL-E-ի և ChatGPT-ի փոխազդեցության մասին՝ մարդկային բնական լեզվի ձևաչափով: Նախկինում ծրագրային ապահովման արտադրանքների փոխազդեցությունն իրականացվում էր API-ների միջոցով՝ տվյալները մեքենայական ձևաչափով փոխանակելու համար, և մարդու համար դժվար էր դրանք կարդալը: Լեզուների մեծ մոդելների աշխարհում այն կարող է իրականացվել մեզ ծանոթ ձևով։ OpenAI-ը այս մոտեցումը փորձել է դեռ մարտին ChatGPT հավելվածների միջոցով:
Ars Technica-ի հետ զրուցած փորձագետը նշել է, որ այսօր կան բազմաթիվ օրինակներ, որոնք հաստատում են արհեստական բանականության նկատմամբ քաղաքավարի վերաբերմունքի արդյունավետությունը. նրանք կարողանում են մարդկային ձևով ընկալել «շնորհակալություն» և «խնդրում եմ» բառերը: Հրահանգներում մեծատառերով գրված արտահայտությունների առկայությունը նույնպես զարմանալի չէ. ուսուցման ժամանակ նման արտահայտությունները համատեքստում ավելի մեծ նշանակություն են ստացել:
ամիս
շաբաթ
օր