Ճարտարապետությունը արվեստի շատ հետաքրքիր տեսակ է, որը մարդկանց կողմից տարբեր կերպ է ընկալվում. ոմանց շենքը կարող է իսկական գլուխգործոց թվալ, ոմանց էլ՝ կատարյալ ձախողում:
NEWS.am Tech-ի խմբագիրները ձեր ուշադրությանն են ներկայացնում 5 վիճահարույց շենքեր, որոնք բուռն բանավեճ են առաջացրել և շարունակում են առաջացնել՝ թե մասնագետների, և թե հասարակ մարդկանց շրջանում։
Լոնդոնի այս ապակե երկնաքերը թթու վարունգի նմանության համար ստացել է «թթու վարունգ» մականունը: Այն նախագծել է հայտնի ճարտարապետ Նորման Ֆոսթերը։ Չնայած շենքը գովաբանվում էր իր նորարարական դիզայնի և էներգաարդյունավետության համար, այն ի սկզբանե քննադատության էր ենթարկվել իր անսովոր ձևի և պատմական տեսարժան վայրերը ստվերելու համար: Այսօր, սակայն, The Gherkin-ն ինքնին համարվում է տեսարժան վայր՝ ցուցադրելով Լոնդոնի ճարտարապետական բազմազանությունը:
Փարիզի Լուվրի բուրգը, որը նախագծել է չին-ամերիկացի ճարտարապետ Ի. Մ. Պեյը, վրդովմունք է առաջացրել 1980-ականների վերջին դրա բացման ժամանակ: Քննադատները կարծում էին, որ ժամանակակից ապակե և մետաղական կառուցվածքը չի սազում պատմական Լուվրի պալատին, որը ֆրանսիական ժառանգության խորհրդանիշն է: Այսօր Լուվրի բուրգը համարվում է փարիզյան լանդշաֆտի լայնորեն ճանաչված մաս:
«Walkie Talkie» (ռացիա) մականունով երկնաքերը նույնպես հակասական կարծիքներ է ստացել իր յուրահատուկ կոր ձևի պատճառով։ Շենքի գոգավոր կառուցվածքը արևի լույսն անդրադարձել է հարևան շենքերի վրա՝ պատճառ դառնալով դրանց գերտաքացման և պոտենցիալ գույքային վնաս պատճառելով այնտեղ ապրող մարդկանց: Խնդիրը մեղմելու համար ճարտարապետները ստիպված են եղել շենքը համալրել լրացուցիչ ստվերային սարքերով։
Այս խորհրդանշական մարզադաշտը, որը նաև երբեմն կոչում են «Թռչունների բույն», նախատեսված էր 2008 թվականին Պեկինի Օլիմպիական խաղերի համար: Մարզադաշտի համալիր փոխկապակցված պողպատե կառուցվածքը գովաբանվել է իր ճարտարապետական հնարամտության համար: Այնուամենայնիվ, քննադատները մատնանշում են դրա կառուցման համար պահանջվող էներգիայի և ռեսուրսների հսկայական քանակությունը, ինչը մտահոգություն է առաջացնում շրջակա միջավայրի վրա ազդեցության վերաբերյալ: Բացի այդ, օլիմպիական խաղերից հետո մարզադաշտի սահմանափակ օգտագործումը հանգեցրել է բանավեճերի նման լայնածավալ նախագծերի ծախսարդյունավետության վերաբերյալ:
Պրահայի այս դեկոնստրուկտիվիստական գլուխգործոցը, որը նախագծվել է ճարտարապետներ Ֆրանկ Գերիի և Վլադո Միլունիչի կողմից, առանձնանում է քաղաքի հիմնականում բարոկկո ճարտարապետությունից: Շենքը, որը ստացել է «Պարող տուն» մականունը՝ պարող զույգի նմանության համար, սկզբում արժանացել է դժգոհությունների. շատերը համարել են դրա դիզայնը անհարգալից վերաբերմունք շրջակա պատմական շենքերի նկատմամբ: Այնուամենայնիվ, այսօր «Պարող տունը» դարձել է հայտնի զբոսաշրջության վայր և ժամանակակից Պրահայի ճարտարապետության խորհրդանիշ:
ամիս
շաբաթ
օր