Ապագայի սուպերմարկետների տեսախցիկները այսպիսին են լինելու. նրանք կհետևեն և կվերլուծեն ձեր վարքագիծը

7 օգոստոսի, 2023  20:24

Ոչ հեռու ապագայում սուպերմարկետների բոլոր տեսախցիկները, ամենայն հավանականությամբ, կդառնան այսպիսին. նոր տեսախցիկները, որոնք մշակվել են Fujitsu-ի հետ համատեղ, դեռեւս տեղադրվել են ճապոնական Հոֆու քաղաքի Aruk Mitajiri սուպերմարկետում։ Այս տեսախցիկները հագեցած են նորարարական հսկողության համակարգով, որը վերահսկում է հաճախորդների վարքագիծը, վերլուծում այն ​​արհեստական բանականության օգնությամբ և կարող է առաջարկել ապրանքներ, որոնք կարող են հետաքրքրել կոնկրետ այցելուներին:

Ինչպես նշում է The Register-ը, նման տեսախցիկների օգտագործումը կարող է սուպերմարկետին թույլ տալ գովազդն անհատականացնելու նոր ուղիներ գտնել:

Համակարգը վերահսկում է հաճախորդների վարքագիծը խանութում ապրանքների ընտրության ժամանակ: Այնուհետև այս տվյալների հիման վրա տրամադրում է անհատականացված գովազդ։ Կարևոր է նշել, որ համակարգը ի վիճակի է վերահսկել հաճախորդների յուրաքանչյուր գործողություն՝ պատուհաններից ապրանքների մանրազնին զննումից մինչև ապրանքը վերցնելը, այն այլոց հետ համեմատելը և նմանատիպ այլ գործողություններ:

Տեսախցիկների հավաքած տվյալները ուղղակիորեն ուղարկվում են գեներատիվ արհեստական ​​բանականության հիման վրա աշխատող հարթակ։ Արդյունքում, անհատական ​​առաջարկները գնորդներին հաղորդվում են վիրտուալ «ավատար»-ի կողմից ներկայացված գովազդի միջոցով։

Fujitsu-ն կարծում է, որ տեխնոլոգիան կօգնի խրախուսել գնորդներին վերադառնալ՝ հետաքրքրած ապրանքներն ուսումնասիրելու և գնումներ կատարելու համար: Այս համակարգը մշակելու համար ընկերությունը համագործակցել է մի խումբ գիտնականների հետ, այդ թվում՝ Վասեդայի համալսարանի մարքեթինգի և հաղորդակցության ինստիտուտի տնօրեն Նաոտո Օնզոյի հետ։

Տեխնոլոգիան ներկայումս փորձարկման փուլում է Aruk Mitajiri սուպերմարկետում և կփորձարկվի մինչև հոկտեմբերի 15-ը: Հաջող ադապտացիայից հետո նախատեսվում է այն ներմուծել նաեւ այլ խանութներ։


 
 
 
 
  • Արխիվ