Google-ը սկսել է ներդնել արհեստական բանականությամբ աշխատող Gemini օգնականին իր Gmail էլփոստի ծառայության վեբ տարբերակում: Նոր գործիքը նախատեսված է օգտատերերի համար էլփոստից օգտվելը հեշտացնելու համար: ԱԲ-օգնականը տրամադրում է նամակագրությունից ստացված տեղեկատվության ամփոփում և օգնում է նամակներ գրել:
ԱռանձնահատկություններըԷլփոստի հետ աշխատելիս Gemini-ն առաջարկում է «պրոակտիվ խորհուրդներ» և թույլ է տալիս ազատ ոճով հարցեր տալ: Այս համակարգը կառուցված է Google-ի ամենահզոր մոդելների վրա, ներառյալ Gemini 1.5 Pro-ն: Նամակագրության պատմության հիման վրա ամփոփագրեր կազմելու հնարավորությունը հասանելի է նաև Gmail բջջային հավելվածում։
Հասանելիությունը և սահմանափակումներըՆերկայումս այս գործառույթները հասանելի են միայն Gemini-ի վճարովի օգտատերերի համար՝ Google Workspace-ի բաժանորդներ Gemini Business կամ Enterprise պլաններով, Gemini Education կամ Education Premium և Google One AI Premium: Թեև ԱԲ-օգնականը կարող է մեծապես նպաստել աշխատանքային խնդիրների լուծմանը, օգտատերերին խորհուրդ է տրվում կրկնակի ստուգել համակարգի կողմից ստեղծված նամակները, քանի որ այսպես կոչված ԱԲ «հալյուցինացիաների» հետ կապված խնդիրը դեռ լուծված չէ:
Ապագա թարմացումներըԱպագայում Gemini-ի գործառույթները հասանելի կլինեն Google-ի գրասենյակի այլ վեբ հավելվածներում, ինչպիսիք են Փաստաթղթերը, Աղյուսակները, Սլայդները և Drive-ը: Մայիսին I/O միջոցառման ժամանակ ընկերությունը հայտարարեց, որ իրենք արդեն պատրաստվում են հրապարակային դառնալ։ Gmail-ը նույնպես պետք է ստանա Contextual Smart Reply գործառույթը:
Հետևեք NEWS.am Tech-ին Facebook-ում և Twitter-ում