Wildberries-ը նախատեսու՞մ է պարտադիր կանխավճար ներդնել բոլոր հաճախորդների համար

5 փետրվարի, 2024  13:27

Հանրահայտ Wildberries առևտրային հարթակը չի նախատեսում կանխավճարը պարտադիր դարձնել բոլոր գնորդների համար։ Այս մասին RIA Novosti-ին տված հարցազրույցում ասել է ընկերության ղեկավար Տատյանա Բակալչուկը։

Նրա խոսքով, կայքում կանխավճարը որոշ չափով արդեն գործում է. շատ դեպքերում ապրանքներն այլ երկրներ ուղարկվում են միայն 100% կանխավճարով։ Ճիշտ է, երբ տարածաշրջանում տեղական պահեստ է բացվում, ամեն ինչ փոխում է։

«Ընդհանուր առմամբ, մենք ցանկանում ենք հաշվարկներն ու առաքման ծախսերը դարձնել էլ ավելի ճկուն, որպեսզի խթանենք, ի թիվս այլ բաների, ավելի քիչ վնաս հասցնենք շրջակա միջավայրին, որպեսզի մարդիկ պատվիրեն ավելի մոտ պահեստներից, և վաճառողների համար ավելի շահավետ լինի ապրանքներ առաքելը»,- նշեց նա։

Ընկերությունն աշխատում է նաև առաքման ժամկետների կրճատման ուղղությամբ։ 2023 թվականին, ըստ Բակալչուկի, այդ ժամկետները կրճատվել են մի քանի ժամով։

«Մենք ներկայումս մշակում ենք երկու հավելված, որոնք ուղղված են ապահովելու, որ հնարավորինս շատ կատարողներ միացված են և կարող են մասնակցել մեր լոգիստիկ լուծումների արագացմանը՝ դրանք WB Drive և WB Go հարթակներն են: Մենք նաև փորձարկում ենք պահեստի ներսում ապրանքների անօդաչու տեղաշարժի լուծում»,- հավելեց նա։

Պատասխանելով այն հարցին, թե արդյոք պլաններ կա՞ն խստացնել կեղծ ապրանքների դեմ պայքարը, Բակալչուկը պատասխանել է, որ հարթակում կեղծ ապրանքների միայն «փոքր տոկոսներ կամ նույնիսկ տոկոսի մասնաբաժիններ» կան։ Բայց միևնույն ժամանակ աշխատանքներ են տարվում կեղծ ապրանքներն էլ ավելի նվազագույնի հասցնելու ուղղությամբ:

«Մենք ունենք թվային արբիտրաժային համակարգ, որը գործում է թեստային ռեժիմով, որի օգնությամբ հեղինակային իրավունքի սեփականատերերը կարող են ուղղակիորեն շփվել այլ վաճառողների հետ և նրանցից պահանջել համապատասխան փաստաթղթեր, եթե հանկարծ կասկածեն, որ իրենց արտադրանքը կեղծ է: Այն դեպքում, երբ վաճառողները չեն տրամադրում օժանդակ փաստաթղթեր, նման ապրանքները հանվում են առցանց հարթակից: Կան նաև այլ ծրագրեր»,- ասաց ընկերության ղեկավարը։


 
 
 
 
  • Արխիվ