AENO-ն ընդլայնում է իր ներկայությունը Հայաստանում

28 նոյեմբերի, 2022  13:15

Կենցաղային «սմարթ» տեխնիկայի AENO ապրանքանիշն ընդլայնում է իր ներկայությունը ԱՊՀ երկրներում և մուտք է գործում հայկական շուկա։

Մինչև 2023 թվականի վերջ ապրանքանիշը նախատեսում է զբաղեցնել հայկական շուկայի 2-3%-ը փոքր սպառողական էլեկտրոնիկայի տարբեր կատեգորիաների՝ թե՛ առցանց, թե՛ օֆլայն շուկաներում իր լայն ներկայության շնորհիվ։ Ապրանքների մատակարար է դարձել ASBIS Enterprises PLC-ն: Այժմ աշխատանքներ են տարվում անուղղակի վաճառքի ուղիների ամրապնդման ուղղությամբ՝ համագործակցելու տարածաշրջանային մանրածախ առևտրի և առցանց խանութների հետ: AENO-ի արտադրանքն արդեն հասանելի է Հայաստանում Vega-ի և Zigzag-ի ցանցերում:

aeno-2

Ապրանքի պորտֆոլիոն ներառում է մաքրող և խոհարարական սարքեր՝ օդը մաքրող սարքեր, գոլորշիով աշխատող շվաբրեր, ուղղաձիգ և ռոբոտ փոշեկուլներ, բլենդերներ, ջեռոցներ, թեյնիկներ, էլեկտրական գրիլներ: 2022 թվականին AENO-ն գործարկեց պրեմիում դասի խելացի կլիմայի տեխնիկայի սեզոնային շարք: Առաջինը ներկայացվեց պրեմիում դասի ECO խելացի ջեռուցիչը, որը մեծ հաջողություն ունեցավ եվրոպական շուկայում։ Այն օգտագործում է ինֆրակարմիր ճառագայթման և կոնվեկցիայի համակցված տեխնոլոգիաներ։ AENO Premium Eco Smart Heater-ը հասանելի է երկու ՝ սև և սպիտակ գույներով: 2023 թվականին ապրանքանիշը նախատեսում է ընդլայնել գիծը։

aeno-3

Յանա Կանանովիչ, ASBIS Brands AGATTU վաճառքի թիմի ղեկավար. «Արտահանման շուկաների զարգացումը ապրանքանիշի զարգացման ռազմավարական ծրագրի մի մասն է: Հայաստանում AENO-ի առավելությունը կլինի արտադրանքի բարձր որակն ու ապրանքների լայն տեսականին: Մեր խնդիրն է զբաղեցնել առաջատար դիրք ԱՊՀ շուկաներում B-բրենդների շարքում՝ օգտատերերին տրամադրելով ամենաբարձր որակի մատչելի սարքեր»:

AENO-ն մշակել է մարքեթինգի և բաշխման համապարփակ ռազմավարություն, որով կզբաղվի վաճառքի և մարքեթինգի հատուկ թիմը՝ նոր ապրանքներ խթանելու համար: Բացի մարքեթինգից վաճառքի կետերում նաև կզարգացվի յուրօրինակ մերչենդայզինգ: Ապրանքանիշը կզբաղվի սպառողական հետազոտություններով՝ հարմարվելու փոփոխություններին, ստեղծելով ապրանքներ, որոնք կօգնեն AENO-ի արտադրանքին հաստատուն տեղ ունենալ համապատասխան փոփոխվող էկոհամակարգում:

 «Մեր առաքելությունն է ազատել մարդուն առօրյայից և տունը դարձնել ազատության, անվտանգության և առողջության տարածք: Թվային տեխնոլոգիաների զարգացումը, սարքերի, ձայնային օգնականների, հեռակառավարման սարքերի պահանջարկի մեծացումը՝ որպես տնային տնտեսության անհրաժեշտ տարրեր, խթանում է անցումը դեպի խելացի տեխնոլոգիաների։ Բոլոր ոլորտներում «սմարթ» տեխնոլոգիաների կիրառումը պարզապես անհրաժեշտություն է  ժամանակակից մարդու համար: Նախաձեռնողականությունը, ապագան այսօր հասանելի դարձնելն այն է, ինչով պետք է առաջնորդվել՝ առաջ շարժվելու համար,- մեկնաբանում է AENO-ի բիզնեսի զարգացման տնօրեն Ելենա Կրոչակը, - Սպառողների սպասելիքների արդարացումը, ապրելակերպի փոփոխությունները և պահանջարկի փոփոխությունը կնպաստեն AENO ապրանքանիշի հետագա զարգացմանը, աճին ու  արտադրանքի գծի զարգացմանը»:

aeno-4

Ապրանքանիշի հիմնական սկզբունքներից է շրջակա միջավայրի համար անվտանգ, էներգաարդյունավետ արտադրանքի արտադրությունը: Նորարարությունը զարգացման փուլում օգնում է AENO ապրանքանիշի թիմին նվազեցնել թափոնները և հասնել վերամշակման տեմպերի շարունակական բարելավմանը: Թղթային հրահանգների կրճատումը և դրանց թվայնացումը, էկո-փաթեթավորման օգտագործումը՝ ամբողջովին զերծ պլաստիկից, թույլ է տալիս վերաօգտագործել վերամշակված փաթեթավորման նյութերը։ AENO արտադրանքի շահագործման փուլում էներգախնայող տեխնոլոգիաները նվազեցնում են էներգիայի սպառումը:

Ապրանքանիշը քայլ է կատարում «խելացի տան» տեսլականի իրականացման ուղղությամբ, որը համահունչ է սպառողի ապրելակերպին, կարիքներին և արժեքներին: AENO-ի փիլիսոփայությունը ոչ միայն տեխնոլոգիայի և ֆունկցիոնալության զարգացման վրա է հիմնված, այլև հաշվի է առնում մարդկանց պահանջները, ճաշակն ու կենսակերպը՝ սահմանելով ոլորտի զարգացման նոր մակարդակներ:

Կենցաղային տեխնիկան ոչ միայն ցանկացած տան կարևոր մասն է, այլև առօրյա կյանքի և առօրյայի մաս: AENO-ն շարունակում է զարգացնել իր արտադրանքն ու նորարարությունները, որպեսզի սպառողներին ներկայացնի կյանքի բարելավված հնարավորությունները, և առաջին հերթին արտադրանքի օգտագործման լիակատար փորձառությունը:   


 
 
 
 
  • Արխիվ