Ինչպե՞ս կարող է թվայնացումը և ժամանակակից տեխնոլոգիաների ներդրումը օգնել բիզնեսին գոյատևել ճգնաժամային ժամանակներում

15 հոկտեմբերի, 2022  16:52

Դուք հավանաբար գոնե մեկ անգամ լսել եք «խփիր կամ փախիր» արձագանքի մասին. երբ մարդը կամ կենդանին վտանգի տակ են, նրանք կարող են արձագանքել երկու տարածված ձևով՝ կամ մարտի բռնվել կամ փախչել: Բիզնեսի աշխարհն այս առումով քիչ է տարբերվում կենդանական աշխարհից. ճգնաժամի ժամանակ բիզնեսը կարող է սառեցնել, կրճատել բոլոր ներդրումները, ըստ էության, փախչել, կամ սկսել պայքարել, փոխել ռազմավարությունը, հարմարվել իրավիճակին:

Առաջին դեպքում, ըստ Multi-countrycluster SAP CEE-ի գործադիր տնօրեն Ալեքսանդր Մետեչկոյի, բիզնեսը, ամենայն հավանականությամբ, կպարտվի: Երկրորդ դեպքում այն ​​կարող է հարմարվել նոր իրականությանը և շարունակել աճել՝ չնայած ճգնաժամին։

Բիզնեսը և կորոնավիրուսային համավարակը

Կորոնավիրուսային համավարակը կարելի է վստահորեն անվանել վերջին տարիների ճգնաժամի ամենավառ օրինակներից մեկը։ Առաջին հայացքից բիզնեսը մեծ հարված է ստացել համավարակի պատճառով, մյուս կողմից, համաճարակը ստիպեց բիզնեսին նոր լուծումներ փնտրել և հարմարվել։ Շատերն արգելափակումների պայմաններում սկսեցին գործընկերների և հաճախորդների հետ շփվելու նոր ուղիներ փնտրել, եւ դիմել, իհարկե, ժամանակակից տեխնոլոգիաների օգնությանը։

«Վերջին 1-2 տարիների ընթացքում շատերն անցան թվայնացման շատ ավելի երկար ճանապարհ, քան վերջին 10 տարիներին, քանի որ հենց ՏՏ տեխնոլոգիաներն են, այդ տեխնոլոգիաների կողմից առաջարկվող լուծումներն են, ներառյալ SAP լուծումները, որոնք օգնել են հաճախորդներին ավելի մոտ լինել իրենց հաճախորդներին», - NEWS.amTech-ին տված հարցազրույցում ասաց Մետեչկոն։

Քանի որ մարդիկ ստիպված էին մնալ տանը համաճարակի ժամանակ, բանկերը, օրինակ, սկսեցին ավելի ակտիվ աշխատել իրենց բջջային հավելվածների և առցանց ծառայությունների վրա, ինչը հանգեցրեց icommerce արդյունաբերության զգալի զարգացմանը: Մեծացավ ինտերնետի միջոցով գնումներ կատարելու, առցանց աշխատելու և ապրանքներ առաքելու դերը: Կային մի շարք խնդիրներ՝ կապված լոգիստիկայի, մատակարարման շղթայի, արտադրության ճիշտ պլանավորման, ապրանքների առաքման հետ։ Իսկ այն բիզնեսները, որոնք արագ արձագանքեցին և հարմարվեցին նոր պայմաններին, կարողացան ոչ միայն չկորցնել, այլև ավելացնել իրենց եկամուտը նույնիսկ համավարակի պայմաններում։

Alexander Metechko

Ավելին, համավարակի ժամանակ ներդրված նորարարությունները շարունակում են հաջողությամբ գործել նաեւ այսօր. մարդիկ շարունակում են օգտվել առցանց ծառայություններից, շատ բաներ նրանց համար դարձել են ավելի հեշտ և հասանելի, և նրանք կարող են ավելի շատ ժամանակ խնայել, քանի որ ունեն բանկ կամ խանութ գնալու առցանց այլընտրանքներ:

«Ինձ թվում է, որ սա հենց այն իրավիճակն է, երբ հաղթել են բոլորը՝ սպառողները, արտադրողները և ՏՏ ոլորտը», - ասաց Մետեչկոն:

Միակ պարտվողներն այն ընկերություններն էին, որոնք ճգնաժամի ժամանակ սառեցին, կրճատեցին բոլոր ներդրումները, որոշեցին, որ ոչինչ չեն անելու, քանի դեռ իրավիճակը չի հարթվել։

«Ճգնաժամային իրավիճակներում կշահեն նրանք, ովքեր հասկանում են, թե ինչպես փոխել իրենց բիզնեսը, ինչպես ներքին բիզնես գործընթացներն ավելի արդյունավետ դարձնել՝ օգտագործելով որոշումների ավտոմատացումը և թվայնացումը: Շատ ընկերություններ այս ճգնաժամի շրջանակներում, նրանք, ովքեր չսառեցրին իրենց գործունեությունը, այլ շարունակեցին ներդրումներ կատարել և օգտագործել նորարարական մոտեցումներ, նոր տեխնոլոգիաներ, նրանք մեծացրին իրենց բիզնեսը՝ չնայած ընդհանուր թվացող անկմանը»։

Alexander Metechko

Թվայնացում. ո՞ր ոլորտներն են ընկալունակ դրան

Ինչպես նշեց բիզնես գործընթացների կառավարման համար ծրագրային լուծումներ արտադրող աշխարհի առաջատար արտադրողներից մեկ համարվող SAP-ի ներկայացուցիչը, այն ոլորտները, որոնք աշխատում են հաճախորդների հետ, ինչպիսիք են ֆինանսական հատվածը, ապահովագրությունը և մանրածախ առևտուրը, առավել ենթակա են թվայնացման: Քաղաքակրթությունն օգնում է այս ոլորտների բիզնեսներին տրամադրել ավելի լավ տեխնոլոգիաներ, ինչպես նաև խնայել շատ ժամանակ և ջանք գործընթացների վրա, որոնք կարող են ավտոմատացվել:

Իսկ այն ընկերությունները, որոնք չունեն իրենց անելիքը և զարգացման ռազմավարությունը, կարող են դժվարություններ ունենալ թվայնացման հետ կապված:

Alexander Metechko

«Ավտոմատացում, թվայնացում. այս ամենը նպատակ չէ, այլ արդյունավետությունը բարձրացնելու միջոց։ Բայց ինչ-որ բան ավտոմատացնելու համար նախ պետք է ճիշտ բիզնես գործընթաց զարգացնես, ճիշտ բիզնես տրամաբանություն ունենաս, հասկանաս, թե ինչպես ես զարգանում, ունենաս զարգացման ռազմավարություն, հետո այն թվայնացնես։ Եթե ​​դուք այս ըմբռնումը չունեք, ապա, սկզբունքորեն, թվայնացՈՒՄ ՀԱՆՈՒՆ թթվայնացման ոչ մեկին պետք չէ եւ ոչ մի էֆեկտ չի տա»։

Եթե ​​ընկերությունը մտածում է իր բիզնեսի արդյունավետությունը բարելավելու մասին, SAP-ը կարող է օգնել, ասաց Մետեչկոն։

«Մենք կարող ենք աուդիտ անել ընթացիկ բիզնես գործընթացները, որոշել, թե ինչն է լավ աշխատում, ինչը՝ վատ, ինչը մենք կցանկանայինք փոխել և ինչը բարելավել, կամ նույնիսկ նոր բան ներկայացնել: Այսինքն, մենք նախ պետք է գույքագրենք, հետո հասկանանք, թե ուր ենք ուզում գնալ և ինչ գործընթացներ կարող են օգտագործվել դրա համար: Հետագայում, համապատասխանաբար, մենք պատրաստ ենք օգնել ընկերություններին ընտրել և որոշել, թե կոնկրետ ինչ և ինչ լուծումներ են առավել արդյունավետ և լավագույնս համապատասխանում տվյալ պահին տվյալ ընկերությանը՝ կախված արդյունաբերությունից, ընկերության զարգացման աստիճանից, բիզնեսի բաշխվածությունից և այլն, և այլն։

Կան բազմաթիվ գործոններ, որոնք պետք է հաշվի առնել: Ավելին, մենք մեր գործընկեր էկոհամակարգի հետ միասին պատրաստ ենք օգնել կյանքի կոչել և կատարել լուծումների ամբողջական նախագիծ, որը կօգնի ընկերությանը լինել ավելի հաջողակ, շահութաբեր և արդյունավետ», - նշեց մասնագետը։

Alexander Metechko

Ճիշտ ռազմավարություն անհանգիստ աշխարհում

Այսօրվա բուռն ու արագ տեմպերով փոփոխվող աշխարհում, ըստ Մետեչկոյի, անգամ տեղում մնալու համար պետք է արագ վազել, այլապես հետ կմնաք։

«Իսկ առաջ գնալու համար պետք է ավելի արագ վազել: Դա անելու համար դուք պետք է ունենաք հստակ և արդյունավետ գործընթացներ ընկերության ներսում: Ավելին, դրանք պետք է ավտոմատացվեն նոր տեխնոլոգիաների օգնությամբ։ Փոփոխություններին արագ արձագանքելու համար անհրաժեշտ է նորարարական մոտեցումներ ներդնել: Ի վերջո, եթե ինչ-որ բան փոխվել է մեր բուռն աշխարհում, և դուք չեք փոխել ձեր ռազմավարությունը, կամ ձեր բիզնեսը, կամ ձեր հարաբերությունները գնորդների կամ մատակարարների հետ, կամ որևէ այլ բան, եթե դուք ինտեգրված չեք, ապա դուք պարտվում եք, հետ եք մնում: Միգուցե դու այդքան էլ վատը չես, պարզապես մյուսներն ավելի լավը դարձան»:


 
  • Ամենաընթերցվածը

ամիս

շաբաթ

օր

 
 
 
 
  • Արխիվ